Rabu, 8 Julai 2009

i come back !!!

huh..dah lama tak tulis kat blog ni,sejak aku bersalin lagi hehehhe maklumlah busy berpantang...sekarang nak bercerita skit cm mana aku bersalin...aku bersalin pada 24.04.09 ( jumaat ) aku mula rasa sakit pada mlm jumaat sakit sikit jer so aku tak la pergi hospital...dlm kol 10 pagi agak kerap sakit nya aku pegi la ke hospital untuk check..berdebar2 betol aku maklum lah anak pertama mana ada pengalaman.....doktor pun datang la bila aku tgk jer doktor nya ya allah doktor lelaki la pulak adoiii malu betol rasa nya....check bukaan rahim ku baru 2cm doktor benarkan aku balik sbb anak pertama lambat nak bukak katanya..so aku pun balik la...dah nak dekat kol 1 lagi kerap contraction nya smpi tak bagi hubby gi semayang jumaat huhuhu berdosakah ku?? kol4 tak tahan dah gi la hospital doktor check2 tgk dah bukak 8cm wakakak terkejut beruk doktor2 sana cepat nya bukak..apa lagi 4.15 tolak masuk labour room teran 3 kali tepat kol 4.45ptg lahir la baby ku yg diberi nama MUHAMMAD DANISH berat nya 2.8kg alhamdulillah bila di fikirkan balik nasib tak bersalin dlm kereta kan??

Tiada ulasan:


I made this widget at MyFlashFetish.com.